Jaký je postup pokud objednám větší než nabízené množství?
Pokud je vaše objednávka na více než 2040 kusů, kontaktujte prosím: [email protected]. Naši obchodníci se s Vámi spojí a připraví Vám speciální nabídku přímo pro Vámi poptávané množství.
Mohu objednat méně než minimum uvedené na webových stránkách?
Minimální množství, které je uvedeno na každé stránce produktu, je nejmenší možný počet kusů, který je možno jak z technologického tak ekonomického hlediska nabídnout pro daný typ výrobku.
Mohu svou objednávku zrušit?
V případě, že ještě nebyla započata výroba, je možno objednávku zrušit bez poplatku. Pokud již byla zahájena výroba je nemožné zakázku měnit nebo zrušit. V tomto případě musíme trvat na úhradě zakázky v plném rozsahu.
Jaká je doba realizace?
Průměrná doba dodání jsou 3 týdny. Doba dodání je závislá nejen na typu vybraného nápojového skla, ale i na použité technologii dekorace. Proto je vždy v potvrzení poptávky uveden předpokládaný termín realizace pro konkrétní poptávku.
Co se stane po zadání mé poptávky?
Po úspěšné založení poptávky obdržíte informační mail s rekapitulací Vaší poptávky. Vaše poptávka je následně zpracována naším grafickým oddělením, které na základě Vašich podkladů připraví výrobní náhled. Ten se může lišit od Vašeho zadání, s ohledem na technologické možnosti dekorace skla. Následně zkontroluje náš obchodní zástupce úplnost naší nabídky. V momentě kdy je vše připraveno jste vyzváni k potvrzení objednávky.
Jak bude zakázka doručena?
Zakázka je doručována v závislosti na zvoleném typu dodání na vybranou pobočku firmy Sahm, kde je možno na vyzvání zakázku vyzvednout a uhradit a to v pracovní dny od 8:00 – 16:00, nebo na Vámi určenou adresu dopravcem firmy Sahm. O termínu dodání budete dopředu informováni, stejně tak o ceně zakázky, kterou bude potřeba dopravci uhradit, vyjma případů kdy byla zakázka uhrazena předem.
Jak postupovat v případě, že dodávka zakázky je poškozena?
Vždy se snažíme zajistit vše pro to, aby vaše zásilka dorazila neporušená. Bohužel nejsme schopni poškození sklenic během přepravy úplně vyloučit. Proto prosím věnujte zvýšenou pozornost při převzetí zásilky. Je Vaší zodpovědností zkontrolovat zásilku při dodání. Pokud je zásilka viditelně poškozená, odmítněte prosím její převzetí. V případě menších vad prosím závady zdokumentujte – nejlépe za pomocí fotografií. V případě, že nedojde k zdokumentování vad, nemůžeme vznést vůči přepravci nárok na vypořádání vzniklé škody. V případě zjištění vad prosím pošlete fotografie a informaci s uvedením čísla zakázky a datem dodání na adresu [email protected]. Tyto informace požadujeme do 24 hodin od doručení zásilky, abychom mohli uplatnit nárok na náhradu škody. Jakékoli nároky obdržené po uplynutí 24 hodin od doručení nemůžeme akceptovat. Vaši reklamaci bude společnost Sahm řešit přímo s dopravcem.
Jaké jsou platební podmínky?
Výrobce si vyhrazuje právo požadovat v případě nových zákazníků, větších zakázek nebo náročných dekorů, platbu předem. V ostatních případech je platba v hotovosti při dodání.
Použitá loga, obrázky a texty?
Zadavatel zakázky zodpovídá, že je vlastníkem nebo má oprávnění k použití loga, obrázku nebo textu k dekoraci. Výrobce nenese žádnou zodpovědnost za neoprávněné použití loga, obrázku nebo textu předaného k dekoraci.