FAQ's
O naší společnosti a službách
Čím se vaše firma zabývá?
Jsme společnost specializující se na dekoraci skla, keramiky a porcelánu. Naše produkty s logy, obrázky či informacemi nacházejí uplatnění po celém světě, což nás řadí mezi světovou špičku v oboru.
Pro koho je váš e-shop určen?
Náš e-shop je zaměřen na menší zákazníky. Mezi ně patří:
- Výrobci nápojů
- Restaurace, bary, hotely, penziony
- Města a municipality
- Organizátoři sportovních a kulturních akcí
- Fanshopy a festivaly
- Soukromé osoby pro rodinné oslavy či svatby
Jaké produkty nabízíte k dekoraci?
V našem e-shopu si můžete vybrat z aktuálně nabízených položek, které jsou rozděleny do kategorií:
- Pivo - pivní sklenice, džbány, půllitry
- Víno - vinné sklenice, karafy, dekantéry
- Destiláty - sklenice na whisky, brandy, vodku
- Horké nápoje - hrnky na kávu, čaj, svařák
- Nealko a míchané nápoje - sklenice na džusy, koktejly
- Popelníky - skleněné popelníky různých velikostí
U každé kategorie lze dále filtrovat podle objemu.
Je možné u vás zakoupit i čisté sklo bez dekorace?
Ano, pro nákup čistého skla bez dekoru můžete navštívit naše specializované e-shopy na adresách www.sahmgastro.cz, www.sahmgastro.de a www.sahmgastro.sk. Na těchto stránkách jsou některé položky dostupné i s cejchem.
Vytvoření poptávky
Jak vytvořím poptávku?
Proces vytvoření poptávky probíhá v následujících krocích:
- Výběr produktu - Vyberte si položku v e-shopu podle kategorie a objemu
- Poptávkový formulář - Po kliknutí se otevře formulář s náhledem vybraného produktu
- Nahrání loga - Nahrajte své logo (doporučujeme vektorový formát)
- Úprava dekoru - Upravte umístění, velikost loga a přidejte text
- Specifikace - Zvolte počet barev, množství, případně cejchování
- Poznámky - Doplňte požadovaný termín dodání nebo speciální instrukce
- Kontrola košíku - Zkontrolujte objednávku a vyberte dopravu a platbu
- Fakturační údaje - Zadejte správné fakturační informace a odešlete poptávku
V jakém formátu mám dodat své logo/dekor?
Doporučený formát: Vektorový soubor (AI, EPS, SVG) "v křivkách"
Pokud dodáte logo v jiném formátu, pokusíme se ho převést, ale za tuto práci vám bude účtován poplatek. Vektorový formát zaručuje nejvyšší kvalitu dekorace a umožňuje přesné dodržení vašeho zadání.
Mohu si motiv dekorace uložit pro pozdější použití?
Ano, vámi vytvořený motiv v náhledu je možné uložit a použít ho i pro dekoraci jiných vybraných položek.
Nabízíte cejchování sklenic?
Ano, pokud to daná položka umožňuje, nabízíme možnost ocejchování (doplnění kalibrační linkou), které je nezbytné pro veřejné podávání nápojů. Naše cejchy jsou schválené a v souladu s platnou legislativou.
Specifikace dekoru
Kolik barev může mít moje logo?
Ve formuláři můžete zvolit 1, 2 nebo 3 barvy. Pokud má vaše logo více barev, můžete se rozhodnout buď pro redukci na 3 barvy, nebo bude cena za vícebarevný dekor upřesněna individuálně v konečné nabídce.
Používáme oficiální Pantone barvy pro přesné určení odstínů.
Můžete zaručit přesný odstín barvy dle mého zadání?
Upozornění: Dekorace na sklo nemůže zaručit naprosto přesný odstín barvy. Vždy se však snažíme co nejvíce přiblížit vašemu zadání a v náhledu od grafika obdržíte označení barev v systému PANTONE.
Cena, množství a platba
Jaké je minimální objednací množství?
Minimální množství pro objednávku je 144 kusů. Menší množství není z technologických a ekonomických důvodů možné objednat. Množství bude automaticky zaokrouhleno na celé kartony.
Proč se může dodané množství lišit od objednaného?
Dodané množství se může lišit o ±10 % z důvodu technologie výroby. Během výpalu může dojít k popraskání některých kusů, nebo mohou být vyřazeny při kontrole kvality. Pokud je dodáno větší množství v rámci této tolerance, budete vyzváni k doplatku za nezměněnou jednotkovou cenu.
Jaké jsou platební podmínky?
U všech zakázek vyžadujeme 100% platbu předem na základě odsouhlasené finální nabídky.
Jak mohu zaplatit?
Po schválení nabídky můžete zaplatit:
- PayPal - okamžitá platba přes platební bránu
- Bankovní převod - na základě proforma faktury, kterou obdržíte následující pracovní den
Důležité pro firmy: Zadejte správně DIČ/VAT pro fakturaci bez DPH (zejména do zahraničí). Pozdější změny jsou problematické.
Proces po odeslání poptávky
Co se stane po odeslání poptávky?
Po odeslání obdržíte na e-mail automatické potvrzení s rekapitulací. Doporučujeme zkontrolovat i složku se spamem.
Vaši poptávku nejprve zkontroluje náš grafik, který ověří použitelnost podkladů a případně vás požádá o jejich doplnění. Následně připraví náhled dekorace.
Jak probíhá schválení zakázky?
Po kontrole grafikem je poptávka předána obchodníkovi, který doplní ceny a termín dokončení. Poté vám zašle e-mailem finální nabídku s odkazem, kde můžete zkontrolovat náhled, cenu a podmínky. Zde můžete nabídku:
- Potvrdit (a tím závazně objednat)
- Vrátit s požadavkem na úpravu
- Zrušit
Kdy začne výroba mé zakázky?
Výroba je zahájena ihned po obdržení vaší platby.
Jaká je standardní doba výroby?
Standardní doba výroby se pohybuje mezi 5 až 8 týdny od úhrady a schválení finální podoby. Doba se může lišit v závislosti na použité technologii a počtu kusů.
Požadovaný termín uveďte v poznámkách - uděláme maximum pro jeho splnění.
Doručení a reklamace
Jaké jsou možnosti dopravy?
Můžete si zvolit:
- Osobní vyzvednutí na naší pobočce v ČR
- Zaslání přepravní společností - zboží zasíláme na paletě, abychom minimalizovali riziko poškození během přepravy
Jak je účtována doprava u více položek?
Při objednání více položek je doprava účtována a hrazena za každou položku zvlášť. Nicméně se vždy snažíme odeslat celou zakázku najednou. Uspořené náklady na dopravu vám následně vrátíme na základě závěrečné faktury.
Co mám dělat, když mi zásilka přijde poškozená?
Při převzetí zásilky je nezbytné zkontrolovat, zda nedošlo k poškození. Jakékoliv poškození obalu nebo obsahu musíte uvést do protokolu o převzetí zboží od dopravce. Pouze v takovém případě vám můžeme vrátit peníze za poškozené zboží.
Časté technické problémy
Nepřišel mi potvrzovací e-mail
Řešení:
- Kontrolujte složku SPAM/Nevyžádaná pošta
- Přidejte naši doménu do seznamu důvěryhodných odesílatelů
- Kontaktujte nás, pokud e-mail nenajdete
Mám problém s nahráním loga
Grafik vás kontaktuje při problémech s podklady. Neprodleně odpovězte na žádosti o doplnění a dodejte správné formáty podle našich instrukcí.
Mohu změnit nebo zrušit objednávku?
- Před schválením: Ano, prostřednictvím odkazu v e-mailu s nabídkou
- Po zaplacení: Změny nejsou možné, výroba je zahájena
Kontakt a další informace
Pro další dotazy nebo pomoc s objednávkou nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím našeho zákaznického servisu na [email protected].
Čisté sklo bez dekorace:
www.sahmgastro.cz |
www.sahmgastro.de |
www.sahmgastro.sk


Sklenice
Poháry
Pšeničné pivo
Džbánky
Červené
Bílé
Šampaňské – Sekt
Whisky
Rum
Pálenky
Káva
Čaj